wtorek, 4 października 2011

Wywalili Mnie Z Roboty, Żona Odeszła, A Teraz Zarabiam PONAD 10 tyś złotych Miesięcznie Bez Wychodzenia Z Domu! Dzięki Zakazanej Technice Zarabiania!


… i dzięki temu jeżdżę nowym BMWx5, ale mam tez więcej kobiet niż mogę podołać hehe!


Witam wszystkich!
 Każdy , kto śledziz uwagą mój blog wie, że jeszcze rok temu pracowałem w super markecie. Znaliście też moją uwaga BYŁĄ żonę! (nie była zbyt ładna). 

Zapytacie na pewno dlaczego tyle czasu nie pisałem na blogu. Zaskoczę Was: znalazłem pracę, która pozwala mi zarabiać każdego miesiąca ponad 10.000 złotych pracując tylko godzinkę dziennie.

 Ostro, co? Aha, żona odeszła, myślałem ,że to problem, ale teraz jak mam kasę, podrywają mnie non stop młode laseczki.


Dlaczego pisze dziś ten post? Bo, cholera, dostaję od was po kilkaset e-maili dziennie, z prośbą, żebym ujawnił swój sposób zarabiania. Szczerze mówiąc, to miałem tego nie robic, ale mam juz dość tego spamu na skrzynce, więc powiem Wam. Sposób, który pozwala mi zarabiać ponad 10 tyś złotych miesięcznie pracując tylko godzinę dziennie to Zakazana Technika Zarabiania. Testowałem ją jako jeden z pierwszych. Jest zajebista!

Aha, właśnie otrzymałem kluczyki do swojego nowego BMW X5, oto jak wygląda:


moje nowe BMW;*

Pamiętacie moją starą furę?
Teraz chce mi się śmiać: 
Moja Stara mazda, pamiętacie?




A pomysleć , że niedawno harowałem jak wół, nabijając kabzę swojemu szefowi...

I ile zarabiałem? Człowiek zapieprza, to chce mieć dobre auto, własny dom, duży telewizor naścianie. Wypadałoby też przejechać się raz na kilka miesięcy na wakacje. Za moją robotę zarabiałem bardzo przeciętnie, a przecież, jak wiecie, miałem na utrzymaniu zonę. Mi ledwo starczało na zycie a szef kupował sobie nowego jaguara, kieedy tylk owyszedł nowy model. 


Póxniej straciłem Pracę, Zostały tylko kredyty

I oczywiście po tych kilku latach zapieprzania na mojego szefuncia zostałem zwolniony, oczywiście niby przez kryzys. Szukałem pracy, ale wiecie jak to jest. Najlepiej jeżeli masz 20 lat, skończone studia i 10 letnie doświadczenie w zawodzie, a to przecież nie jest możliwe. Rat kredytów nie spłacałem to zaczeli mnie ścigać komornicy. Nic przyjemnego. 

Żona odeszła, Raty Na Mojej Głowie i Biedronka

Jednak, żeby nie iść do kicia, musiałem jakos płacić te raty, zatrudniłem się więc na kasie w BIEDRONCE. Żona miała tego dość więc odeszła, a co ja byłem winny?

Po Godzinach Szukałem Sposobu Na Zarabianie Pieniędzy

Po pracy, zasiadałem do komputera i szukałem sposobów na zarabianie pieniędzy w internecie. Wszystkie z nich okazały się ściemą, straciłem na tym jakieś 2 tyś złotych, ale...

Pewnego Dnia Trafiłem Na Technike Zarabiania Z Domu...

Któregoś dnia trafiłem na coś co nazywa się Zakazana Technika Zarabiania, gość, który to napisał obiecywał, że da się bez problemu zarobić 5798,45 z domu pracując tylko godzinę dziennie. 

Nie wierzyłem, ale była tam gwarancja zwrotu pieniędzy...Więc spróbowałem


Przyznam się: najpierw myślałem, ze to jakaś kompletna bzdura. Jak można zarabiać 6 tysięcy złotych przez internet w jedną godzinę dziennie?

 Na dodatek ja w ogóle nie znam się na komputerze.

 Do tego wcześniej przejechałem się na tego typu produktach. Jednak była tam 30 dniowa gwarancja zadowolenia... postanowiłem zaryzykować. 

Myślałem wtedy: "spoko, sprawdze, jak nie zadziała gosć odda mi kasę". No  , i jak mówię, spróbowałem. 

Myślałem , że mam omamy, gdy już drugiego dnia zarobiłem  196 złotych!

W efekcie w pierwszym miesiącu pracy z Zakazaną Techniką Zarabiania, zarobiłem 4786.56 zł , pracując tylko jedną godzinę dziennie. Oczywiście zwolniłem się z Biedronki, która teraz nazywam dość chamsko "biedą". Biede mam dawno za sobą. 

Od tamtego momentu zarabiam każdego miesiąca ponad 10.000 złotych!

Autor Zakazanej Techniki Zarabiania obiecuje chyba, z tego co pamiętam, jakieś 6 tys miesięcznie, ale ja spokojnie zarabiam tym systemem ponad 10 tys złotych na miesiąc. Chociaż nie znam się na komputerze!


Samochody - to co kocham!


Pierwsze co sobie kupiłem, to była Toyota Celica, ale okazało się, że jednak to nie jest taki fajny samochód, więc teraz jeżdze BMW x5. Kooocham to!


Aha, zapomniałbym, nie miałem pojęcia jak bardzo dziewczyny leca na nadzianych kolesi. Po prostu mam tyle skesu ile tylko sobię zechce!!


Więc: gorąco polecam Zakazaną Technikę Zarabiania!


Teraz, kiedy jestem bogaty, wiem jedną rzecz: trzeba pracowac mądrze, a nie ciężko. 


no i najważniejszym jest, aby gdy ma się okazję to ją wykorzystać. Gdybym ja miał wtedy "w dupie" Zakazaną Technikę Zarabiania, to dziś nadal pracowałbym za grosze na kasie w BIEDRONCE. 


Jaki z tego morał? Że wątpilości zawsze są, a sukces osiągają ci którzy mimo wątpliwości próbują. 


Dlatego polecam Wam drodzy czytelnicy Zakazaną Technikę Zarabiania - tutaj dowiecie się o niej więcej.


Zakazana Technika Zarabiania może nie być już dostępna!


Liczba sztuk Zakazanej Techniki Zarabiania jest ograniczona. Jak ja go kupiłem, to później zniknął z internetu na prawie rok. Z tego co wiem, autor teraz jeszcze raz uruchomił możliwosć nabycia zakazanej techniki. Ale udostępnił jakieś 100 czy 200 sztuk, więc lepiej się śpieszyć. 


Jeżeli nadal jest gwarancja zwrotu kasy, to tylko idiota by się nie zdecydował.


http://zakazanatechnikazarabiania.pl


Dobra, na dzis koniec. 


PS. Nie wiem kiedy znowu napiszę, za tydzień jadę na Florydę.

61 komentarzy:

  1. Anonimowy4/10/11

    W samą porę znalazłem ten artykuł, bo z żoną też wpadliśmy w tarapaty finansowe. Też spróbuję tego sposobu żeby zarabiac przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/10/11

    hej, dzięki, zastanawiałam sie nad kupnem, teraz nie mam już wątpliwosci

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem samotnaą mamą wychowującą dziecko i stosuję ten system już drugi tydzień i zarobiłam już 3154.78zł! Życie nabrało kolorów dla mnie i dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4/10/11

    Szkoda że nie wiedziałam o tym 3 lata temu! Mam już ten system i zaczynam od jutra!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekiiii ! Jestes WIELKI ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4/10/11

    nie wiem co o tym myślecz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy4/10/11

    Na pewno wypróbóje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ktoś ma pojęcie czy trzeba posiadać jakiś konkretny komputer albo oprogramowanie żeby zarabiać przez internet z tym systemem?

    OdpowiedzUsuń
  9. milionerzy, cholera...

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej,

    Ja od dziś zaczynam się w to bawić zobaczymy. Pierwsze wrażenia? Wszystko krok po kroku pokazane jak zarabiać, nawet ktoś kto nei ma o tym pojęcia da sobie rade.

    jak na razie moge smialo powiedziec: POLECAM! ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem tako: ta technika uratowała mi życie ! ! ! ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13/10/11

    Szkoda, że nie wiedziałem o tym wcześniej.. no ale nigdy nie jest za późno na stanie się bogatym, ja zaczynam od teraz.

    Dziękuje w imieniu moim i mojej rodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dwóch dni zarabiam tą zakazaną techniką zarabiania, jak na razie zarobiłem proawie tysiąc złotych. Więc Adrianie - opierdalasz się - można zarabiac więcej!! !!

    OdpowiedzUsuń
  14. czensto trafiałem na takie strony , ale wiekszosc to byly zwykle oszustwa. Tez tak mysalem o zakazanej technice, ale zdecydowalem sie zaryzykowac.

    nasz czescie!!!!!

    polecam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba tszeba spróbować, nie ma ryzyka, bo jest gwarancja zwrotu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki temu systemowi posłałam w tym roku mojego syna na wymarzone studia. Gdyby nie to, nawet nie chcę myśleć, co by było..

    OdpowiedzUsuń
  17. Marek Jaworski18/10/11

    Nie wiem czy to moze być prawdziwe, ale mimo wszystko sprawdze. W internecie są same pochlebne informacje, wiec chyba nie ma tu oszustwa. Taka jest moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zeby nie ten artykuł to bym nie kupił, bo nie wierze w takie rzeczy , a tu takie zaskoczenie!!

    zakazana technika zarabiania jest swietna!! Dzieki! pozdaj do Ciebie mail, wysle Ci osobiste podziekowania i opowiem moją hiostorie!

    pozdrawiam1!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. RAFAL2022/10/11

    PODPISUJE SIE POD OPINIA NA GORZE, ZEBYM NEI WSZEDL NA TO STRONKE TO BYM NIE WIEDZIAL, ZE ZAKAZANATECHNIKAZARABIANIA JEST ZAJEBISTA! POLECAM, TRZEBA BYC PODEJRZLIWYM, ALE CZASAMI TRZEBA ZARYZYKOWAC, TO SIE OPLACA!

    OdpowiedzUsuń
  20. łazar1822/10/11

    Nie wiem co o tym myśleć, to wygląda zbyt pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  21. RAFAL2022/10/11

    LAZAR , POPATRZ CO LUDZIE NA TEN TEMAT PISZA OPINIE NA FORUM: http://forum-zarabianie.waw.pl/viewtopic.php?f=8&t=3

    IM TEŻ UDAJE SIE ZARABIAC DZIEKI ZAKAZANEJ TECHNICE ZARABIANIA

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam, skoro ja 60 letnia osoba moze tym zarabiać to każdy sobie poradzi! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  23. spoko artykul

    OdpowiedzUsuń
  24. łazar1824/10/11

    kupiłem

    OdpowiedzUsuń
  25. Patryk24/10/11

    potwierdzam treść tego artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Krystyna24/10/11

    Adrian czy osoba starsza tez moze tym zarabiac

    OdpowiedzUsuń
  27. SZAJKA24/10/11

    gratulacje zarobkow

    OdpowiedzUsuń
  28. Krystyna: tak, starsza osoba też osoba poradzi.

    Dziękuję wszystkim za komentarze!!!!
    Przepraszam za błędy - piszę z telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Adrianie! I jak idzie zarabianie? Powiedz mi czy z czasem zarobki spadają, rosną czy są mniej więcej na podobnym poziomie?

    OdpowiedzUsuń
  30. Zazdroszcze Ci! Też chcę tyle zarabiać więc też kupię Zakazaną Technikę Zarabiania! Jak już zarobie pierwsze kilka tysięcy to dam znać :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Stefan26/10/11

    Siema :D Adrian nie jesteś jedynym, który zarabia duże pieniądze przez internet dzięki tej technice :D Też do nich należę i jestem bardzo szczęśliwy, że Dawid dał mi taką szansę.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy26/10/11

    Wszystko fajnie. Proszę o kontakt osoby, które rzeczywiście na tym systemie zarabiają, bo jakoś już z takim ogłoszeniem się spotkałem i widzę, że są te same wypowiedzi.
    Tomasz P. tpiter@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy26/10/11

    Ciekaw czy znajdą się osoby zarabiające w tym systemie,które napiszą do mnie meila???
    shinto65@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe, dużo się o tym pisze...

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy26/10/11

    Brzmi to pięknie, aż chce sie spróbować.
    A Pan Adrian na Florydzie bawi ;o) W końcu ma za co. A może coś odpisze dla naszego spokoju ;o)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy26/10/11

    Nie wierzę

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy27/10/11

    Wpis na blogu wcale mnie nie zachęcił a wręcz przeciwnie. Pan piszący ten post chyba ma jakieś problemy ze sobą i niskie poczucie własnej wartości.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mój znajomy zarabia tą metodą, nie powiem bardzo fajna sprawa, jak uzbieram kasę to zainwestuje w to.

    Pozdraiwam Cię Adrian

    OdpowiedzUsuń
  39. honorata30/10/11

    kuiłam, o wiele wiecej tresci niz obiecuje daje

    OdpowiedzUsuń
  40. szuks1831/10/11

    nie sprawdzam

    OdpowiedzUsuń
  41. Alicja Kruszon8/11/11

    Bardzo mi się podoba to, że autor do samej Zakazanej Techniki Zarabiania, daje jeszcze 4 moduły bonusowe! A potem jeszcze wysłał mi bardzo wartościowego e-booka o dodatkowym zarabianiu, kreowaniu marki i generowaniu ruchu. Jak za tą cenę dostałam dużo dużo więcej. Bałam się, że dostane pare stron e-booka, a dostałam mnóstwo i do tego już działam w internecie i zarabiam powoli. Rozkręcam się ;) Nie dziwię się Adrian, że bloga założyłeś by się dzielić wrażeniami, ja chyba tak samo zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mirosław8/11/11

    Adrianie gratuluję Ci zarobków, mnie też życie ciężko potraktowało i dzięki ludziom takim jak Ty, wiem, że mam jeszcze szansę na życie takie jakie chce.. Dzięki za motywację!

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy10/11/11

    spróbuję ale czy dam radę?

    OdpowiedzUsuń
  44. Krystian14/11/11

    Jeżeli chcesz to dasz radę, dał Adrian, dało dużo innych osób, mam nadzieję, że niedługo będę do nich należeć

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy18/11/11

    Witam. Zaciekawił mnie bardzo ten blog, więc czy ktoś, kto skorzystał z tej usługi i coś zarobił, mógłby mi wysłać wiadomość na e-mail ? jpvmp@o2.pl z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Łukasz19/11/11

    Witam bardzo zastanawiam się nad kupnem lecz chciałbym się jakoś upewnić że to działą albo chociaż że gwarancja jest prawdziwa. Prosił bym o kontakt osoby która na tym coś zarobiła i jest zadowolona. Mój E-mail: lukasz0810@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy20/11/11

    wszystko ładnie pięknie ale jednak nie jestem przekonana do tego programu.bardzo proszę o kontakt meilowy osobę która naprawdę na tym zarobiła. zmijka.83@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy25/11/11

    hm.................

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy30/11/11

    sprubuję

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy5/12/11

    sama ciekawa jestem czy to działa. czy może ktoś mi odpisać tak szczerze na meila power222@op.pl bo do końca nie jestem przekonana czy możn mieć coś w życiu za darmo.z góry dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy6/12/11

    witam, zastanawiam sie nad kupnem, ale chcialbym sie upewnic czy to naprawe dziala. prosze o kontakt jakas mila osobe ktora na tym zarobila :)) mail roo12@op.pl lub gg 11977564

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy7/12/11

    DZIEKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    TO DZIALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja mam zakazaną technike zarabiania od prawie dwóch miesięcy, i moge powiedzieć, ze to największe szczęście jakei mnei spotkało. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy8/12/11

    działa

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochani!
    To i ja sie podziele swoimi spostrzezeniami. Kupilam, stosuje. Mysle, ze po roku prob i bledow, przy dobrym planie dzialania, zbudowaniu szerokiej listy mejlingowej i trafieniu na dochodowe programy partnerkie i ja bede zarabiac:)
    A tu cos fajnego, na co trafilam szperajac po necie, przyda sie pewnie niektorym z Was:

    Grupa Platynowa VIP (Promocja Świąteczna 2011)
    Jak wypromować portal internetowy, bloga lub firmę na Facebooku i dotrzeć do około 3 milionów klientów?
    Biblia MLM
    Jak oszczędzać pieniądze wykorzystując genialne narzędzie internetowe?

    OdpowiedzUsuń
  56. krystian20/1/12

    To ciekawe chce sprobowac

    OdpowiedzUsuń
  57. jeśli byłby ktoś zainteresowany Zakazaną Techniką Zarabiania, pisać zmijka.83@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Kupiłam Zakazaną Technikę Zarabiania, jeśli masz pytania, pisz:)zmijka.83@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Witajcie, kupiłam Zakazaną Technikę i jestem pod wrażeniem:) jeśli macie jakieś pytania piszcie... zmijka.83@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy24/6/12

    Nie sugerujcie sie ludźmi którzy sugerują,ze"dziadostwo"itp
    Sto pare złoty nie majątek a naprawde znalazłem co chce w życiu robic.Powtarzam jeszcze raz...Sami sie przekonajcie ze to w cale nie trudne Polecam gorąco.

    OdpowiedzUsuń